Jongeren: GL terug in raad 2018

persbericht

Gemeenteraad 2018: GroenLinks jongeren gaan er voor

GroenLinks is momenteel niet vertegenwoordigd in de gemeenteraad van Zandvoort.

Maar als het aan de jongeren van GroenLinks ligt komt daar in 2018 verandering in.

Karim, Jurre, Job, Tim

Tim Paap, Jurre Keuning, Job Zwart, Karim el Gebaly  en Remy Driehuizen (leeftijd 18 t/m 26 jaar) staan klaar om een nieuwe frisse wind door de Zandvoortse politiek te laten waaien. Een politiek gebaseerd op respect voor de burger en verantwoordelijkheid voor natuur en milieu. Een van kernproblemen die aangepakt moet worden de komende periode is de jongerenhuisvesting in Zandvoort.

Ook meedoen?  Je kunt ons vinden op www.groenlinks>lokaal>Zandvoort. Of via Facebook: @Groenlinkszandvoort, Twitter: GLZandvoort, en Instagram: groenlinkszandvoort. Of gewoon even bellen of een berichtje sturen naar 06-15098984 (Karim).

*

Met dit persbericht is de knuppel in het spreekwoordelijke hoenderhok gegooid. Uiteraard moeten nog een heleboel formaliteiten en andere zaken geregeld worden. Maar het belangrijkste, we gaan er weer voor! Meedoen, meehelpen, meedenken alle steun en betrokkenheid is van harte welkom want er moeten nog aardig wat bergen verzet worden voor de verkiezingen van maart 2018. Binnenkort komt de uitnodiging om mee te doen met de discussie over ons programma 2018-2022.