DenkMee avond verkiezingsprogrogramma 6 september

Op 6 september a.s. organiseert GroenLinks Zandvoort een DENK MEE avond over de toekomst van de gemeente Zandvoort. De avond is een opmaat voor de raadsverkiezingen in maart 2018.

Deze bijeenkomst vindt plaats in Theater De Krocht in Zandvoort (Grote Krocht 41) en start om 20.00 uur, inloop met koffie vanaf 19.30 uur.

Wat zijn de ideeën en plannen van de inwoners van de gemeente Zandvoort om hun gemeente nog beter en mooier te maken? Wat zijn de hete hangijzers? Is er genoeg groen in Zandvoort? Hoe denken de inwoners over bijvoorbeeld het wonen, verkeer en veiligheid?  Wat valt er te verbeteren? Credo van de avond is dat geen één plan of idee gek is of onuitvoerbaar. GroenLinks Zandvoort wil geïnspireerd worden ten behoeve van hun verkiezingsprogramma in 2018.

‘’Iedereen is welkom op deze avond, leden, niet-leden, kiezers van GroenLinks en niet-kiezers op GroenLinks’’, aldus GroenLinks voorzitter Maria Wiebosch-Steeman.

Zie verder onze Facebook pagina.